Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen of FAQ over defecten bij rolluiken en bedrijfspoorten

Uw veelgestelde vragen over herstelling van rolluiken en industriële poorten

Welkom op de pagina Veelgestelde Vragen (FAQ) van DRS Deuren en Rolluiken Specialist. We begrijpen dat u vragen kunt hebben over onze dienst herstellingen van rolluiken en bedrijfspoorten. Daarom hebben we deze pagina samengesteld om de meest voorkomende vragen die we ontvangen te beantwoorden. U vindt hier uitgebreide antwoorden en nuttige informatie.

Heeft u nog vragen?

Mocht u toch nog een vraag hebben die hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons deskundige team staat klaar om u verder te helpen.

Meest voorkomende vragen of FAQ over defecten en herstellingen van rolluiken en bedrijfsdeuren

Kunt u bij ons terecht voor zonweringsrolluiken? 

Ja, dit is zeker mogelijk. Alleen bent u voordeliger uit als u hiervoor een zonweringspecialist uit de buurt inschakelt.

Is het mogelijk om alle merken rolluiken of industriepoorten door ons te laten herstellen?

Ja, dat kan. Wij zijn merkonafhankelijk en hebben de meest voorkomende onderdelen op voorraad.

Kunt u bij ons 24/7 en 365 dagen per jaar terecht voor defecten aan rolluiken of industriële poorten?

Ja, wij streven ernaar om alle defecten aan rolluiken en/of poorten voor onze vaste klanten op te lossen. Het kan voorkomen dat we nieuwe klanten niet altijd onmiddellijk kunnen helpen. Desondanks proberen wij u altijd telefonisch te ondersteunen en/of door te verwijzen naar collega’s of andere bedrijven.

Kunt u als vaste klant bij ons op rekening een herstelling laten uitvoeren aan een rolluik of bedrijfspoort?

Dit is in de meeste gevallen mogelijk. Wij hebben echter wel de policy dat wij u met spoed helpen en dat we dan ook graag de betaling direct of binnen enkele dagen op onze rekening ontvangen.

Berekenen wij altijd verplaatsingskosten voor een herstelling aan een rolluik, sectionaalpoort of garagepoort, ongeacht de afstand?

Ja, dit is zeker van toepassing. De hoogte van de verplaatsingskosten hangt af van de urgentie en of het een interventie overdag, ’s avonds of in het weekend betreft.

Kunt u bij ons terecht voor vragen of uitleg over rollluiken of industriële poorten?

Ja, wij zullen u altijd zoveel mogelijk proberen te helpen. Bovendien vindt u op onze website de meest voorkomende gebruiksaanwijzingen.

Heeft u garantie op de door ons uitgevoerde herstellingswerkzaamheden aan uw rolluik, garagepoort of bedrijfspoort?

Ja, u krijgt garantie op alle door ons vervangen onderdelen en de montage ervan. De garantietermijn die wij hiervoor hanteren is 1 jaar na uitvoering van de werkzaamheden.

24/7 interventiedienst

0472/506417

Wij komen onmiddellijk

voor bedrijven en winkels!

Heeft u ondanks deze FAQ of veelgestelde vragen toch nog vragen? Bel ons gerust of vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Rolluiken- en poortenservice in en rond elke gemeente in Vlaanderen